Psst.. new poll here.
Psst.. new forums here.
Microsoft is blocking us again (TY IP Reputation!) so dont bother with any of their useless mail servers here and just use oauth login instead. Thank the nice Russians for causing that. :)
Paste
Pasted as HTML by registered user baiyogurt ( 6 years ago )
¿Y qué tengo que hacer?
1. Montar la .ISO.
2. Ejecutar el Set-up.exe.
3. Escoger los paquetes que necesiten.
4. Esperar.
5. Disfrutar.
Recomendaciones que no son terminantemente necesarias:
- Ejecutarlos como administración.
- Desactivar el antivirus si les llora.
- Tener Adobe bloqueado con el firewall.
====================================
YOGURT DE DIET = byuwur.blogspot.com
====================================
Mateus [byUwUr]
Revise this Paste